Thursday 10 September 2009

Diego and Alejandro


Πωωω! Ρε τι άμπαλοι είναι αυτοί? Τι Γκάγκο και Μασκεράνο? Χλωμιάζει η πρόκριση και
ποιός τους ακούει αν δεν πάω στο Μουντιάλ.




Μασκεράνο τσουρουκά δεν ξαναβλέπεις 11αδα ρε! Άκου να χάνουμε από την Παραγουάη..





Γελάς ε? Θα σου πω εγώ..





Τι να κάνω με τους άμπαλους?




Βρήκα τι θα κάνω! Ο Ότο δεν είναι χαζός που σε κρίσιμο ματς βάζει τον Τζιόλη

βασικό..






Λογικά θα έχει και πολλά επίσημα παιχνίδια στα πόδια του!





Λες?





Πρέπει να τον πολιτογραφήσω Αργεντίνο όμως!






Θα κάνω τα τηλεφωνάκια μου και σε 1-2 ημέρες θα γίνει η μόντα..





Θα πάω στην πρόεδρο..


Έλα γαμπρέ, πάλι κοπροσκυλιάζεις?

Έλα να με πάρεις τώρα από το σπίτι να πάμε στην πρόεδρο.









Λοιπόν όπως τα 'παμε έτσι?

Πάρε τα τηλέφωνά σου στην Ελλάδα και εγώ θα σου δώσω φανέλα της εθνικής!





Έγινε κόουτς!









Καλορίζικη!!!




Μεγάλε δεν σε βλέπω καλά, ο κόουτς θα πάρει στην Εθνική τον παιχταρά τον Τζιόλη (με

τα πολλά επίσημα παιχνίδια στα πόδια του)!






Εγώ στο πα, εντεκάδα δεν θα ξαναδείς.. Έχω τον Τζιόλη τώρα..






Παιδιά με πήρε τηλέφωνο ο Ότο που τον πήρε η Ντόρα και μου πε να φύγω για Μπουένος Άϊρες..






Χαχαχα!!!





Αλήθεια μου έλεγαν... ΕΙΜΑΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΣ!!!





Τώρα μπορώ να αράξω! Θα πάμε στο Μουντιάλ 100%





Τώρα μπορώ να αράξω κι εγώ..





Ηeyyy! Alejandro!!!!


ΥΓ Και καλά να μην πάνε οι Πορτογάλοι στο Μουντιάλ, να μην πάνε ούτε οι Αργεντίνοι?

ΥΓ2 Εντάξει πήρες Euro! Μεγάλο κατόρθωμα, μόνο εσύ θα μπορούσες να το κάνεις δεν λέω. Κοίτα λίγο και το μέλλον της Εθνικής όμως, μήπως να την κάνεις σιγά-σιγά? Ένα έκτρωμα είμαστε, a crap and a mess που λένε και στο χωριό μας. Τον Τζιόλη? Μα τον Τζιόλη?

1 comment:

Anonymous said...

poly kourazotane o tziolhs toso kairo kai eipe na araxei ki aytos ee?

xaxaxaxa poly kalo post

Αναζήτηση στο Μπακότερμα