Friday 9 October 2009

Ο κωλοτούμπαααας..


Καλοκαίρι 2009

..."Πριν από περίπου δύο εβδομάδες με ενημέρωσαν οι εκπρόσωποί μου ότι επικοινώνησε μαζί τους ο Παναθηναϊκός για μένα. Μου μετέφεραν ότι με θέλουν στην ομάδα τους και πως προσφέρουν πολλά χρήματα. Χωρίς να το πολυσκεφτώ, τους είπα ότι δεν θέλω να πάω στον Παναθηναϊκό".

"Δεν γίνεται αυτό. Αγαπάω τον Ολυμπιακό και αν συνεχίσω στην Ελλάδα θα γίνει μόνο για χάρη του. Δεν υπάρχει άλλη ομάδα για μένα πλην του Ολυμπιακού. Πέρασα μια εξαιρετική χρονιά, κέρδισα τα πάντα και δέθηκα με το σύλλογο και τους οπαδούς μας. Δεν θα μπορούσα να το κάνω ποτέ αυτό. Είναι σαν να φεύγεις από την Μπόκα και να πηγαίνεις στη Ρίβερ".

"Το έχω πει δεκάδες φορές και το επαναλαμβάνω. Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό. Αυτό έχω πει στους μάνατζέρ μου. Αν δεν επιστρέψω στη Λίβερπουλ, κάτι που φαντάζει πολύ δύσκολο, θέλω να κάνω μεταγραφή στον Ολυμπιακό. Περιμένω να με ενημερώσουν για την εξέλιξη του θέματός μου. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να τα βρει ο Ολυμπιακός με τη Λίβερπουλ για να συνεχίσω στην Ελλάδα".


Φθινόπωρο 2009

«Ναι, αλλά δεν είναι το ίδιο. Καθόλου μάλιστα. Στη Λανούς έμεινα πολλά χρόνια και δέθηκα με την ομάδα, την αγάπησα. Στον Ολυμπιακό έμεινα για 10 μήνες και δεν έγινα ποτέ οπαδός του, δεν δέθηκα μαζί του».

Στον Παναθηναϊκό πως νιώθεις;

«Υπέροχα. Είμαι πολύ χαρούμενος, ευτυχισμένος θα έλεγα. Όλοι μου φέρονται με τον καλύτερο τρόπο και νιώθω μέλος μιας οικογένειας».


Είσαι άρχοντας ρε Σεμπάστιαν. Πως το λένε? Μάγκας, άντρας. "Σ'ωραίος". Worth trusting. Μπεσαλής. Τίμιος. Ωραίος τύπος. Ο λόγος σου σπαθί.

1 comment:

Unknown said...

Όταν έχεις πάρει μαθήματα από τον Φίγκο,φαίνεται...

Αναζήτηση στο Μπακότερμα