Tuesday 28 July 2009

Ετό-Ζλάταν

Η πρωταθλήτρια Ευρώπης και Ισπανίας αντάλλαξε (πλήρωσε και 40 εκατ. Ευρώ) τον επιθετικό της με τον ομόλογό του στην πρωταθλήτρια Ιταλίας. Μιλάμε για τον Ετό της Μπαρτσελόνα και τον Ιμπραίμοβιτς της Ίντερ. Ο πρώτος με 145 συμμετοχές και 108 γκολ και ο δεύτερος με 88 συμμετοχές και 57 γκολ.
Ο χρόνος θα δείξει -και τα αποτελέσματα- αν αυτή η ανταλλαγή άξιζε. Γιατί προσωπικά αναρρωτιέμαι εδώ και 2 καλοκαίρια γιατί η Barca σκέφτεται και ξανασκέφτεται το αν θα κρατούσε τον Καμερουνέζο στράικερ. Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους... Ένας παίκτης που ταίριαξε από την πρώτη στιγμή στο σύστημα και τον δυναμισμό της Μπαρτσελόνα, έβαλε πολλά γκολ και δημιούργησε άλλα τόσα, συνδυάζοντας την παραμονή του στην Καταλωνία με 2 Champions League. Γεια σου μεγάλε επιθετικέ, Σάμουελ Ετό και καλή τύχη. Σε ευχαριστούμε για όλα.
Ελπίζω ο Ζλάταν να ανταπεξέλθει του βάρους που επωμίστηκε, να είναι το σέντερ φορ της πρωταθλήτριας Ευρώπης δηλαδή και να συνεργαστεί αρμονικά με τους άλλους 2 μπροστά, αξιοποιώντας το πλούσιο ταλέντο του.
Välkommen Zlatan!















Η Μπαρτσελόνα του 2008-2009 με μία φράση




Βαλντέζ: εντάξει-εγώ-βασικά-είμαι-από-μικρός-εδώ-δεν-την-πάλευα-παλιά-αλλά-βελτιώνομαι-και-στο-Στάφορντ-Μπριντζ-κράτησα-την-ομάδα-όρθια.



Αμπιντάλ: θα-παίζω-για-5-χρόνια-τουλάχιστον-βασικός-και-εδώ-και-στην-Εθνική-γιατί-είμαι-σταθερός-ποιος-Εβρά-τώρα?



Πικέ: πάρτα-ρε-Σερ-Άλεξ-άμπαλε-που-δεν-έβγαζες-ποτέ-Βίντιτς-και-Φέρντιναντ-σε-χάλασε-τώρα?



Πουγιόλ: είμαι-ο-absolute-Καταλανός-και-θα-σε-κόψω-με-σκληρό-τάκλιν-ακόμα-και-αν-η-μπάλα-δεν-παίζεται-και-εσύ-πας-να-την-σηκώσεις-με-τσαλιμάκια



Ντάνι Άλβεζ: την-έχω-δει-κάτι-ανάμεσα-σε-Καφού-και-Ζουνίνιο-και-δύσκολα-γυρνάω-στην-θέση-μου-αλλά-αν-το-αποφασίσω-γυρνάω-σε-2’’



Τουρέ: θα-σου-φάω-την-καρωτίδα-ρε-και-μόλις-στην-φάω-θα-παίξω-1-2-και-θα-σας-το-καρφώσω-στο-Γ



Ινιέστα: κόβω-και-ράβω-γαμάω-και-δέρνω-σκοράρω-είμαι-σε-φόρμα



Σάβι: κόβω-και-ράβω-γαμάω-και-δέρνω-σκοράρω-είμαι-σε-φόρμα



Ανρί: το-πήρα-το-τιμημένο-επιτέλους-ουφ!-με-πήγε-και-το-σύστημα-του-κόουτς-ήμουνα-και-σε-φόρμα-κομπλέ-είμαι-έχω-βάλει-και-30-γκολάκια-σε-2-χρόνια-άντε-να-μείνω-άλλα-2-χρόνια



Μέσσι: είμαι-ο-καλύτερος-παίχτης-του-κόσμου-και-όταν-περνάω-3-μαδριλενάκια-και-στέλνω-στην-άλλη-γωνία-τον-Κασίγιας-έχω-το-ύφος-«καλό ε?-νταξ-ψιλοεύκολο-ήταν»



Ετό: ρε-τι-μαλάκες-είναι-αυτοί-ρε?έτσι-είστε?-μην-σας-πετύχω-στο-Σαν-Σίρο!





(Ζλάταν: Έχω-δύναμη-ταχύτητα-σουτ-τεχνική-ύψος-ευφυΐα--(γαμάω-δηλαδή)-αλλά-θα-κολλήσω-με-τους-άλλους-2-τους-πάπαρους?-τι-να-κάνω-βαρέθηκα-στην-Ιταλία)

No comments:

Αναζήτηση στο Μπακότερμα